Sunday, November 18, 2012

Happy as a lark:)


İyi haftasonları ve iyi akşamlar!

Çocuklarım projeleriyle uğraşırken, sizler yeni bir haftanın başlangıcına hazırlanırken mutluluğumu sizlerle paylaşmadan duramayacağım sanırım:)

Benim için harika bir haftasonuydu, biraz rahatsız olmama rağmen çok keyifliydim...Ama neden?
İki nedenim var bunun için...
Birinci nedenim,İngiltere Kraliçesi Elizabeth ve eşi Edinburg Dükü Prens Philip tarafından bizzat ödüllendirilen ... Cambridge Üniversitesi Yayınevine kabul edilen ilk Türk yazar olan.... Benim çok uzun süredir takip ettiğim... Deneyimlerini, fikirlerini kendime örnek aldığım...Yenilikçi, ilham kaynağı gencecik bir öğretmen olan Özge Karaoğlu tarafından bir mail aldım. Mailinde benim için söylediği güzel sözler, alçak gönüllülüğüyle yapmış olduğu iltifatlar ve benimle tanışmak istediğini belirtmesi ve benim bu maili günde birkaç kez (en az 10 kez:) ) okuduğumda hissettiklerimi tarif edemiyorum:)

İkinci nedenim ise, British Council tarafından Bahçeşehir Üniversitesi'nde gerçekleştirilecek ve 6 ay devam edecek olan eğitime ücretsiz olarak katılma hakkı kazandım! :)

Motivasyonum,enerjim en üst noktada :) Sevincimi sizlerle paylaşmak istedim:)
Fakat bir sonraki yazımda çocuklarım için beklenmedik bir yarışmayla karşılaşacaksınız! Lütfen bu hafta sıksık buraya bir göz atınız. Her an yarışma başlayabilir, geç kalmayın:D
Saygılarımla

No comments:

Post a Comment