Saturday, December 29, 2012

Ho Ho HO HO!!



Merhabalar,

İyi haftasonları diliyorum... Güzel ve heyecanlı bir iki haftayı geride bıraktık. Yılbaşı heyecanımız çocuklarımın yaratıcılıklarıyla buluşunca neler ortaya çıktı ben bile şaşırdım... İki güzel yılbaşı şarkısı öğrendik ve bu şarkıları söylerken öğrendigimiz yeni dans figürlerimize hiç değinmeyecegim bile:)

Çocuklarıma, sizlere yeni yılın şans getirmesini diliyorum. Umuyorum ki bu yeni yıl hepimizi tazeler ve sağlıklı huzurlu mutlu günleri bize getirir... Kendim içinse, çocuklarımın beni ilhamlandırmaya devam etmesini diliyorum bu yeni yıldan:)






3. ünitemizi bitirmiş bulunmaktayız. Daha önceki yazımda paylaştığım gibi oyuncaklarımızı öğrendik bu ünitemizle birlikte. Şimdi ise sıra 3. ünitemizin son etkinliği olan "Venn Diagramı"mızda... Çocuklarımla birlikte eve göndermiş olduğum çalışma kağıdında bulunan oyuncakları çocuklar ilk önce kesecekler. Sonra ise, iki kesişen kümeyi defterlerine çizecekler. Kümelerden birini "toys with two wheels"( iki tekerlekli oyuncaklar) veya "toys with four wheels" (dört tekerlekli oyuncaklar) olarak isimlendirecekler. Diğeri için ise bir renk seçecekler, "blue/red/yellow/orange...... toys" gibi. Bu iki kesişen kümenin içine kestikleri oyuncaklarını yerleştirecekler ve uygun bir şekilde boyayacaklar. Bu ödevimiz, çarşamba günü teslim edilecektir.


No comments:

Post a Comment