Wednesday, October 10, 2012

Brrrr!

Merhabalar!

Cuma gununden beri ulaşımla ilgili, kaldıgım otellerle ilgili sıkıntılar yaşıyordum. Ve bu nedenle daha önceden belirttigim gibi takip edemedigim için affınıza sıgınıyorum..
Şuan Polonya'da Krzyzowa'dayım ve eğitimim tüm hızıyla devam ediyor. Size neler yaptıgımdan biraz bahsetmek istiyorum. Gezime Berlin ile başladım ve iki gün Berlindeydim. Şansıma Oktober Fest. adında bir festival vardı ve biraz eğlenme şansı yakaladım:) Fakat hava gerçekten soguk ve yağmurluydu, o yüzden şehirde kaybolma fikrimi gerçekleştiremedim.  Yine de görmek istediğim birkaç yere gittim. Brandenburg Kapısı, Berlin Katedralı, Rathaus, Nicola Museum, Tv kulesi gibi:) 
Sonrasında ise Pazar günü Polonya'ya doğru yola çıktım ve eğitimimiz pazartesi günü başladı. Katıldıgım bu eğitim geçen yıl katıldıgım eğitimin ikinci ve de son bölümü. Bu eğitimi de tamamladıktan sonra eğitmenlik sertifikası alacagım. Şunu söylemeliyim ki gerçekten yorucu ve yıpratıcı bir program. Yine de keyifliyim, çünkü kendi alanımda yapabileceklerim hakkında ilhamlanıyorum her an... Hava çok soğuk ve kaldıgım yer neredeyse hiç kimsenin yaşamadığı izole edilmiş bir eğitim alanı...Sakinliği huzur verici olsa da imkanlarım gerçekten kısıtlı. O yüzden tekrar ne zaman yazabilirim bilemiyorum... 

Saygılarımla


No comments:

Post a Comment