Tuesday, October 23, 2012

Happy Holiday!

Günaydınlar diliyorum.

Altı günlük bayram tatilimiz bugün başladı...Sanıyorum ki bayram heyecanı kaç yaşına gelirsek gelelim her yıl yaşanıyor..Ne mutlu ki, ne şanslıyız ki hala bayramlar heyecanla kutlanıyor...

Ailemden uzakta yaşıyor olduğum için sevdiğim herkesi görebilmem için bu bayram tatili bulunmaz bir fırsat ve güzellik benim için... Her ne kadar özlem gidermek için bir hafta pek de yeterli gibi görünmese de, aç gözlülük yapmayacagım:)

Diliyorum ki herkesin bayramı bol gülmeli, bol aile sıcaklığı ile geçer. Sevdiklerinizle birlikte mutlu bir bayram geçirmeniz dilegiyle...

Bayram dileğimin ardından, sınıflarıma dönuyorum müsaadenizle:)
Pazartesi günü birinci ünitemizden bir quiz olduk sayılarla, yaş sorma/söyleme, boyunu söyleme ve günlerle ilgili... Genel olarak çok güzel sonuçlar elde ettiğimizi söylemeliyim... Elbette beklediğimizden düşük bir kaç puan da almış olabiliriz. Çocuklarıma da söylediğim gibi, İngilizce bir sınavla ilk kez karşılaştılar ve ne yapmaları gerektiğini yeni yeni öğreniyorlar. Sizlerden ricam, eve göndermiş olduğum quizleri inceleyip, adınızla birlikte bir imza atıp okul açıldıgında çocuklarımla okula göndermeniz..

Quizin ardından, ORT'deki ilk kitabımızın hikaye anlatımını bitirdik. Ve hikaye anlatımının ardından cümle ve okuma çalışmaları yaptık. Bayram tatili çok uzun oldugundan hikayemizi unutmalarını istemediğim için tatil ödevi olarak ORT ile ilgili çalışmalar gönderdim. Birinci hikaye kitaplarını da eve gönderdim ve tüm ödevleri göndermiş oldugum kitapla ilgili.

Ödevlerden birisi kağıdın üzerine yapılacak fakat diğeri (hikaye kitabı oluşturma ödevi) renkli karton üzerine yapılacak. Dört resim kesilecek ve hikayedeki sırasına göre renkli bir kartonun üzerine yapıştırılacak. Küçük bir hikaye kitapçığı oluşturmalarını istiyorum sonuç olarak.. Ad/soyad/sınıf bilgilerini bu yaptıkları çalışmanın üzerine yazmalarını hatırlatın lütfen ( genelde hep unutuyorlar)   :)

P.S: Duydum ki çocuklarım çok eğleniyormuş buradan gönderdiğim ekstra aktivitelerle... O zaman daha da bollaştıralım aktivitelerimizi diyorum:) Bugün yola çıkıyorum memleketim Manisa'ya doğru... Sanıyorum ki, iki gün sonra ekstra aktiviteleri buradan göndermiş olurum..Tatilde vakit buldukça hem biraz eğlenirler hem de öğrendiklerini unutmazlar:)

Tekrar iyi tatiller ve iyi bayramlar diliyorum.
Saygılarımla


No comments:

Post a Comment