Tuesday, October 16, 2012

Finally!


Sonunda döndüm! Bir türlü bitmek bilmeyen yağmurlar ve titreten soğuk hava... Pierogi dışında, bir türlü ilişkimi ilerletemediğim Polonya yemekleri!?! Hisleri ve düşünceleri zorlayan, sorgulatan ve yıpratan bir eğitim programı... Ama tüm eğitim boyunca yaşanan bir o kadar güzel akşamlar,sohbetler ve oyunlar... Bazı aksiliklerin yanında şans eseri katıldıgım October fest... Wroclaw' ın hep hayran kaldıgım güzelliği ve sakinliği... Polonya'nın BİM'i sayılabilecek Biedronka'sı...Buz pateni kariyerimin olmadıgından emin oldugum son buz pateni deneyimim, ve buz pateni yapmaya çalışırken bana durmadan gülen 7-8 yaşlarındaki çocuk!...70'lerin,80'lerin müziklerinin çalındığı, cumartesi günleri ise blues eşliğinde keyifli vakit geçirebileceğiniz, mutlaka gidilmesi gereken Kalambur Art Cafe ve orada karşılaşabileceğiniz film eleştirmenleri, keşfedilmeyi bekleyen şairler/yazarlar, gezginler ... Wroclaw üniversitesinin matematik balkonu ve bu balkondan geçen 17. meridyen... Berlin'in ikinci el eşya satışı yapılan Mauerpark'ı... Orada hava şartları el verdikçe yapılan, ibrahim tatlıses bile söyleseniz, ne kadar kötü söylerseniz söyleyin insanların sizi alkışladıgı ve destek verdiği karaoke partisi ( Kesinlikle deneyim edilmemesi gereken sesimle söyledim ben ve alkışlandım:)!?!... ve Mauerpark'tan aldığım 1950 yapımı o dönemin Alman yazarlarından Anna Seghers'in çantası!!! :), nasıl kullanacağımı daha bilemediğim polaroid fotograf makinem... Friedrichshain'da Simondach Strasse! ve oradaki bir dükkandan aldıgım nerede giyecegimi henuz bilmedigim fil kafası beresi!  

Ve artık devam ediyoruz tüm hızımızla derslerimize! Kendimi çok enerjik hissediyorum ve çocuklarıma kavuştugum için de çok mutluyum!


No comments:

Post a Comment