Tuesday, October 2, 2012

Polonya Yolcusu!

Merhabalar!

Sizlerle kendimle ilgili bir gelişmeyi paylaşmak istiyorum. 5 ekim Cuma gününden 13 Ekim'e kadar Avrupa Komisyonu Gençlik Girişimleri Programı tarafından organize edilen Polonya'da gerçekleştirilecek olan bir eğitim programına katılacağım. 6 farklı ülkeden gelecek olan katılımcılar içinde Türkiye'yi temsil etmek üzere gidiyorum. Bu süreçte İngilizce derslerimiz kesinlikle aksamayacak endişeniz olmasın:) Başka bir İngilizce öğretmenimiz tüm derslere benim yerime devam edecek. Yurtdışında bulundugum sürede elimden geldigince sizi buradan bilgilendirmeye devam etmeye çalışacagım. Orada almış oldugum eğitim ile birlikte derslerimde kullanmak üzere birçok farklı teknikten ilham alarak derslerimi daha zengin hale getireceğimden şüphem yok:) Bu yüzden tatlı bir heyecan içindeyim ve bu heyecanımı sizlerle paylaşmak istedim. Devamlı olarak bilgilendirme yapamadıgım günler olursa eğer şimdiden sizlerin anlayışınıza sığınıyorum.

Not: Sizlerle tanışmak benim için büyük bir keyifti. Umarım ki sizleri daha sık görüp sohbet etme imkanım olur.

İyi günler diliyorum
Saygılarımla:)

No comments:

Post a Comment